lunes, 27 de octubre de 2014

Motibazioa irakasleengan


Motibazioaz mintzatuko gara, etorkizuneko irakasleak izango garenez, motibazio ezak irakaskuntza prozesurako oztopo handia gerta dakigukeelako. Gai hau lantzeko hainbat ideia garrantzitsu hartuko ditugu kontuan. Horretaz gain, taldekide eta ezagun batzuek izandako esperientzietan oinarrituko gara.
 
Zer da auto-motibazioa?
  • Irakasleek klase emateko behar duen motibazioa,  ikastetxearen edota ikasleen arabera, zaila izan daitekeelako klase ematea.
  • Klase emateko gogoak ez galtzea.

Nola lortu?
  • Irakasleek haiengan konfidantza izan behar dute.
  • Gizartearen esker ona, onarpena.
  • Norberak bere meritoak, antzematea.
  • Lan baldintzak hobetu.
  • Norberaren arazo pertsonalak alde batera uzten ikasi.
  • “Malestar docente” delakoa sahiestea.


Irakaslearen jarrera

  • Irakasleak egunerokoan nolako jarrera izan behar duen. Azken batean, umeak motibatzeko bera ere motibatua egon beharko da, eta motibazio hori urteetan zehar mantentzea ez da erraza.
  • Motibazioa mantentzeko, irakasleak bere lana egunero berritu behar du, gure irakasle zaharrekin ikusi dugun bezala, metodo klasikoak bizitza osoan erabiltzean motibazioa desagertzen delako irakasle nahiz ikasleengan.


Motibazioa psikologiaren aldetik

  • Alderdi psikologikotik motibazioaz hitz egitean, kontuan izan behar da zer dioen psikologiak motibazioaren inguruan, era teorikoan. Hala ere, jakin behar da bakoitzarengan oso aldakorra dela motibazioa, guztiok jarraitu arren eredu psikologiko konkretu batzuk.

No hay comentarios:

Publicar un comentario